Licenskurs avklarad !

Nu har säsongen i full gång, licenskursen är avklarad och värmen blir allt mer ihållig. Från söndag till måndag var jag på Anderstorps motorbana och hade min licenskurs. Första dagen var det teori, vad man skall tänka på osv. Men det var igår som det roliga började. Första bantiden iår och känslan var helt underbar. Har lite små justeringar på hojjen, bla. byta fotpinnar och lite kåpsättning, men detta är något som man innan varje säsong måste gå igenom. Kanske inte det roligaste men som sagt ett måste.

Jag har funderat ut vilken klubb jag skall gå med i och falkenberg fick det bli. Träffa en trevlig kille på kursen som jag skall försöka köra lite med. Vi pratade bla. om endurance, vilket betyder på svenska ; långlopp. Man kör 4 respektive 6 ttimmar uppdelat på 2-3 personer. Ett slags mansdomstest ;)

skall försökta att hålla er uppdaterade om säsongen och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0