Fotpinnar

Jag upptäckte på licenskursen att mina orginal fotpinnar inte kommer att fungera, Då de sitter aldeles för långt ner och är återfjädrande, Så i stället för att lägga i knät i kurvorna så tar fotpinnarna i mot och då är det väldigt nära till en crash. Därför köpte jag två par Valtermoto pinnar med rejjs växling å jag hoppas verkligen att det kommer lösa problemet. Vilket de boder då d är monterade högre upp och lite längre bak en orginal. För dem som inte vet vad rejjs växling innebär, så är det att man växlar uppåt genom att trycka växelspaken neråt i stället för tvärtom,




Blå eloxerade och fina. De skall provmonteras så snart som möjligt då kommer det bilder på dem monterade samt en redogörelse för hur d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0